ДСТУ 3294-95 Державний стандарт України. Маркетинг. Терміни та визначення основних понять
ЗМІНА № 1 ДСТУ 3294-95 Маркетинг. Терміни та визначення основних понять



ДСТУ 3294-95 Маркетинг. Термины и определения основных понятий

Цей стандарт установлює терміни та визначення основних понять стосовно маркетингу

Терміни, регламентовані цим стандартом, є обов’язковими для використання в нормативній документації усіх видів, у довідковій та навчгль-но-методичній літературі, що належить до даного виду діяльності.

Скачать ДСТУ 3294-95


Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

Заполните поле
Заполните поле
Пожалуйста, введите корректный адрес email.
Вы должны согласиться с условиями для продолжения

Предыдущая запись
ГОСТ 16920-93
Следующая запись
ГОСТ 12301-2006
Меню