ДСТУ 3279—95 Державний стандарт України. Стандартизація послуг. Основні положення


ДСТУ 3279—95 Стандартизация услуг. Основные положения

Цей стандарт установлює основні положення стандартизації у сфері послуг, класифікації) послуг, структуру і склад об’єктів стандартизації, загальні вимоги, які впливають на якість і конкурентоспроможність самих послуг і процесів обслуговування, структуру і склад нормативних документів у сфері послуг.

Вимоги цього стандарту є обов’язковими для підприємств, установ і організацій незалежно від форм їх власності, а також дня громадян-підприємців та іноземних юридичних осіб, які займаються підприємницькою діяльністю у сфері послуг на території України.

Скачать ДСТУ 3279—95

ДСТУ 3279—95 Державний стандарт України. Стандартизація послуг. Основні положення


ДСТУ 3279—95 Стандартизация услуг. Основные положения

Цей стандарт установлює основні положення стандартизації у сфері послуг, класифікації) послуг, структуру і склад об’єктів стандартизації, загальні вимоги, які впливають на якість і конкурентоспроможність самих послуг і процесів обслуговування, структуру і склад нормативних документів у сфері послуг.

Вимоги цього стандарту є обов’язковими для підприємств, установ і організацій незалежно від форм їх власності, а також дня громадян-підприємців та іноземних юридичних осіб, які займаються підприємницькою діяльністю у сфері послуг на території України.

Скачать ДСТУ 3279—95

Попередній запис
ДСТУ 3273—95
Наступний запис
ДСТУ 3281—95