ДСТУ EN 1915-1:2013 (EN 1915-1:2001+А1:2009, IDT) Національний стандарт України. Авіаційна наземна техніка. Загальні вимоги. Частина 1. Основні вимоги щодо безпеки
ДСТУ ЕN 1915-1:2013 (ЕN 1915-1:2001 + А1:2009, IDТ) Национальный стандарт Украины. Авиационная наземная техника. Общие требования. Часть 1. Основные требования к безопасности
Скорочення АНТ (англійськ. GSE) означає скомплектовану одиницю авіаційної наземної тех¬ніки в контексті цього стандарту.
Розробляючи цей стандарт, допускали, що:
— керування АНТ здійснює на пероні аеропорту тільки компетентний персонал;
— складники, компоненти без спеціальних вимог — це ті, що:
a) їх спроектовано відповідно до звичайної інженерної практики й методів обчислення;
b) мають надійну механічну та електричну будову (схему);
c) виготовлені з матеріалів відповідної міцності та належної якості;
d) виготовлені з бездефектних матеріалів,
— Шкідливі матеріали, наприклад: азбест, не використані для вироблення частин АНТ;
— деталі та складники підтримано належними експлуатаційними та ремонтними заходами таким чином, що необхідні параметри зберігають незалежно від зношування;
— конструкцією підтримувальних елементів убезпечено роботу машини в діапазоні навантаг від нуля до 100 % номінальної можливостей також і під час випробовувань;
— користувач і виробник між собою узгоджують конкретні умови використання та місця застосування АНТ;
— місце застосування технічних операцій дає змогу безпечно використовувати АНТ.
Межі щодо врахування небезпек зазначено у «Сфері застосування» цього стандарту.
Цей стандарт установлює загальні вимоги щодо безпечності устатковання авіаційної наземної техніки (АНТ), яку використовують у цивільному авіаційному транспорті, відповідно до настанов виробника
Цей стандарт установлює технічні вимоги до АНТ щодо мінімізації небезпек, які зазначено в розділі 4 та які можуть виникнути під час експлуатування й обслуговування АНТ відповідно до вказівок виробника чи його уповноваженого представника
Цей стандарт призначено використовувати разом з ЕN 1915-2, ЕN 1915-3 (для транспортних засобів), ЕN 1915-4 і з відповідними частинами EN 12312
Цей стандарт не застосовний до конструктивно незмінених автомобільних частин, якщо їх використовують як АНТ за основною призначеністю
Цей стандарт не встановлює додаткові вимоги щодо
— технічних операцій, виконуваних поза межами аеропорту,
— технічних операцій у суворих умовах, наприклад за температури навколишнього середо¬вища нижче ніж мінус 20 °С або понад 50 °С, тропічного або насиченого солями атмосферного середовища, за сильних магнітних або радіаційних полів,
— технічних операцій за спеціальними правилами, наприклад, у потенційно вибуховій атмосфері, окрім випадків, що стосуються робіт поблизу паливного баку повітряного судна й під час операцій заправляння паливом,
— небезпек щодо електропостачання, окрім електричних мереж,
— небезпек, що трапляються під час складання, перевезення, введення в експлуатацію та виведення з експлуатації АНТ,
— небезпек, спричинених швидкістю вітру, більшою ніж наведена в цьому стандарті,
— безпосереднього контакту з продуктами харчування,
— заходів у разі землетрусів, повеней, зсувів, блискавок і будь-яких інших природних катастроф,
— електромагнітної сумісності (ЕМС),
— безкабельного дистанційного керування,
Дополнительные материалы: