ДСТУ ISO 10004:2013 (ISO 10004:2012, IDТ) Національний стандарт України. Управління якістю. Задоволеність замовників. Настанови щодо моніторингу та оцінювання


ДСТУ ISO 10004:2013 (ISO 10004:2012, IDТ) Национальный стандарт Украины. Уравление качеством. Удовлетворенность заказчиков. Руководящие указания по мониторингу и оцениванию

Один з основних складників успіху організації — задоволеність замовників організацією та її продукцією. Тому необхідно здійснювати моніторинг і оцінювання задоволеності замовників.

Інформація, отримана від моніторингу та оцінювання задоволеності замовників, може допомогти визначенню можливостей поліпшування стратегії, продукції, процесів і показників діяльності організації, що їх цінують замовники, а також сприяти досягненню цілей організації. Таке поліпшення може посилювати довіру замовників, а також зумовлювати комерційні й інші вигоди.

Цей стандарт подає настанови для організації щодо встановлення результативних процесів моніторингу та оцінювання задоволеності замовників.

Цей стандарт подає настанови щодо визначення та запровадження процесів моніторингу та оцінювання задоволеності замовників.

Цей стандарт призначено для застосування організаціями незалежно від їхнього типу, розміру чи продукції, яку вони постачають. У цьому стандарті зосереджено увагу на замовниках, які є зовнішніми для організації.

Скачать ДСТУ ISO 10004:2013

ДСТУ ISO 10004:2013 (ISO 10004:2012, IDТ) Національний стандарт України. Управління якістю. Задоволеність замовників. Настанови щодо моніторингу та оцінювання


ДСТУ ISO 10004:2013 (ISO 10004:2012, IDТ) Национальный стандарт Украины. Уравление качеством. Удовлетворенность заказчиков. Руководящие указания по мониторингу и оцениванию

Один з основних складників успіху організації — задоволеність замовників організацією та її продукцією. Тому необхідно здійснювати моніторинг і оцінювання задоволеності замовників.

Інформація, отримана від моніторингу та оцінювання задоволеності замовників, може допомогти визначенню можливостей поліпшування стратегії, продукції, процесів і показників діяльності організації, що їх цінують замовники, а також сприяти досягненню цілей організації. Таке поліпшення може посилювати довіру замовників, а також зумовлювати комерційні й інші вигоди.

Цей стандарт подає настанови для організації щодо встановлення результативних процесів моніторингу та оцінювання задоволеності замовників.

Цей стандарт подає настанови щодо визначення та запровадження процесів моніторингу та оцінювання задоволеності замовників.

Цей стандарт призначено для застосування організаціями незалежно від їхнього типу, розміру чи продукції, яку вони постачають. У цьому стандарті зосереджено увагу на замовниках, які є зовнішніми для організації.

Скачать ДСТУ ISO 10004:2013

Попередній запис
ДСТУ ISO 2631-2:2004
Наступний запис
ДСТУ ISO 10014:2008